yakisiklinin_annesi Kullanan varmı önerir misiniz herhangi bir zararı var mı kaç aylık bebekleriniz için kullanıyorsunuz
nebutantana30 yakisiklinin_annesi kullandım hiç beğenemedim kesmedi tırnağı belki ince diyedir bilmiyorum ama tırnak makasına döndüm çokta lazım değil gibi
Aylinkhrman yakisiklinin_annesi https://ty.gl/6j5rjlefpt Ben bunu kullanıyorum çok memnunum doğdugundan beri kullanırım ama 6 aylıktan sonra tırnak makasıyla kesip bide üstüne torpuluyorum tırnakları uzun ve sertleştiği için törpü biraz uzun sürüyo tırnak makasıyla etini keserim diye biraz kısaltıp torpuyle bidaha geçiyorum
Ballilokmam11 yakisiklinin_annesi doğduğundan beri sadece onu kullandım 10.5 aylik bebegim şuan çok da memnunum
yakisiklinin_annesi rabis3444 bende ondan almayı düşünüyorum ama karar veremedim kullanışlı olur mu diye
Kajsjaja Ben almıştım ama tırnakları çok ince olduğu için hiçbir işe yaramadı iki üç kere denedikten sonra bıraktım normal tırnak makasına döndüm abartıldığı kadar kullanışlı değil bence
yakisiklinin_annesi Kajsjaja anladım çok teşekkür ederim bende korkuyorum acaba etini kesermiyim tırnak markasıyla diye belki bende bir işe yarar kaç aylık bebişiniz
rabis3444 yakisiklinin_annesi valla normal tırnak makasıyla kesemiyorum çünkü durmuyor bebişim en mantıklısı o şu an benim için :)
uykumvaarr Bende bugün aldım kiwinin 1 yaşında bebeğim tırnaklarını kestirtmiyor onunla kendi oynayarak törpülüyor beğendim şimdilik
uykumvaarr yakisiklinin_annesi yok hiçbir zararı olmadı kendime de yaptım hatta, eğer sizinki yenidoğansa o zaman tırnakları çok ince oluyor kullanışlı olur mu bilmiyorum
nebutantana30 yakisiklinin_annesi 2 aylıkken almıştım denedim olmadı şuan 13 aylık geçen yine denedim bu sefer bebeğim durmadı uyurken makasla kesmek daha kolay
yakisiklinin_annesi Aylinkhrman 6 aydan önce torpuluyor muydunuz peki ince olduğu için törpülememe oldu mu
Aylinkhrman yakisiklinin_annesi yok gayet güzel torpuluyo yeni doğdugunda tırnak makasıyla etini kestirir gibi yapmiştim korkudan torpuye geçmiştim o zaman tirnakları ince olduğu için daha güzel aliyo zaten ayına göre kullaniliyo ya başlikliklar o yuzdan rahat etmiştim
mervekenan18 Oğlum 3 buçuk aylık doğduğundan beri törpülüyorum tırnakları ince olmasına rağmen sorun olmadı etini de kesmiyor, biraz büyüyünce tırnak makasına geçmeyi düşünüyorum 🥰
yakisiklinin_annesi mervekenan18 çok teşekkür ederim eğer bir sorun olmadıysa tırnaklarında bende almayı düşünüyorum
nebutantana30 yakisiklinin_annesi ben yanlış tuttum galiba bilmiyorum ama iki aylıkken derisi soyulmuştu parmağının altında ki beceremedim yani