Kızlar merhaba yine ben ve sorularım 🥲 12 günlük anneyim, minnoşumu emzireceğim zaman bir mememi 10-15 dk, diğer mememi 10-15 dk emziriyorum zaten bu emzirmeler sırasında tekrar uyuyor. Sonra ben göğsümde kalan sütü sağıyorum zaten çok çıkmıyor 10-15 cc, onu da veriyorum. Ama onu kustuyorum. Sanırım doyuyor ve ben bu sarılık yüzünden onu fazla fazla beslemeye çalışıyorum 😓 Doyduğunu nasıl anlarım? Sarılık doyasıyla uykuya kendini çabuk bırakıyor. Sürekli uyandırıyorum, emziriyorum. Peki artık doyduğunu ve uyandırmayı durdurmam gerektiğini nasıl anlarım?