alpsmother_ klpzeynep birikim mi borç yapıyorum ben genelde 😂 yerimde saysam gene iyiydi hep gerideyim
Simsimy klpzeynep Maaş gelir gelmez direkt bir miktarı yok sayıp, birikime aktararak. Döviz şeklinde.
deleted20517 klpzeynep elde kaldıkça kocam altın yapıyor,birikim vs ben uğraşmıyorum kocam hallediyor 😂
klpzeynep Simsimy ben çok anlamıyorum ya döviz dolar felan Elimde 20 bin var ve her ay 5 binim olucak Ne yapmaliyim bilemiyorum
CafeChocolat Yapamıyorum bu aralar alışverişle bozdum kafayı. Olan birikimimi de altınla yaptım, elime geçen parayla üstünü tamamlayıp altın aldım ve her seferinde daha büyüğünü almak için hedef belirledim böyle
klpzeynep CafeChocolat bende elime geçeni eşime veriyordum artık akıllandım. 20 bin biriktirdim Ne alsam diye düşünüyorum
alpsmother_ klpzeynep yok kuzu ne alış verişi ya sadece evin masraflarına yaptığım harcama bile borca sokuyor kredi kartım var mutfağın tüm eşyaları için verdi eşim ona bile eksiye düşüyor sürekli bir de kendime ekstra alış verişim olsa halimiz ne olur Allah bilir
Slmnfsi13 eclahu benimde aynı şekilde17 taksit günleri gelince nasıl ödeyeceğim diye diye kendimi yiyip bitiriyorum