pinar0000 Kızlar 20lik dişimi çektirdim çok ağrıyor parol kullanıyorum 3 4 gündür sadece akşamları içiyorum sütümü azaltirmi
alpinannesi__ pinar0000 benim oğlum 13 aylık kolum çok ağrıyor akşama kadar sabaha kadar ağrısından ağlıyorum parol içiyorum akşamları çoğu zaman mecbur kalıp sütümü etkilediğini pek düşünmüyorum yani parol içtim sütüm azaldı gibi bir durum yaşamadım
pinar0000 alpinannesi__ çok geçmiş olsun benimde 1 aylik bebegim bende akşama kqdr dayanıyorum dişimin yerinin ağrısına akşam içiyorum parolu azaltirmu acaba diye merak ettm
alpinannesi__ pinar0000 teşekkürler sizede geçmiş olsun bebişiniz daha küçükmüş ama bişey olacağını sanmıyorum emzirip için bir sonraki emmesinden önce de ilk sütü elinizle sağın ben ilk zamanlar öyle yapıyordum ilaç içince