Evet bugün sallanırken korumalığı kaldırdı yüzüstü çok kötü düştü tam burnu üzerine burnu şişti morluk oluşmaya başladı acile götürdük ama röntgende durmadı yarın kbb ye götüreceğim ama korkuyorum ciddi birşey var mıdır?
Birazda tıkalı gibi konuşuyor burnu korkuyorum