rabiaozdmr Kızlar merhaba , İstanbul Anadolu yakasında yaşıyorum, hava inanılmaz sıcak bunaltıcı. Bebeğimi emziriyorum oda bende şu içinde kalıyoruz . Kısa süre sonra emmeyi bırakıp ağlıyor . Hem yoruluyor hem sıcak zorlanıyor . Sizde durumlar nedir ?
Lolik rabiaozdmr bende anadolu yakasındayım bugün inanılmaz tuhaf bir sıcaklık vardı dışarı çıktım ama çocuğu parka götüremedim bu havada park olmaz dedim ki saat 17.30 falandı😵💫
_nidosunannesi_ rabiaozdmr ben başakşehirde oturuyorum giriş altında oturuyorum. Evim buz gibi 🤣 bunalinca gel bana sen. Biz battaniyeyle yatıyoruz hala🤣🤣🤣🤣