rm01 ilaç başlarlar. Kontrol altına alınabiliyor. Ama hayatı boyunca yemesine, uyku düzenine ve stres ee dikkat etmesi gerekir ileride. Ben uzun yıllardır epilepsi hastasıyım. İlacımı kesmişlerdi, nöbet geçirmiyordum. Geçenn sene strese bağlı tekrar nöbet geçirdim ve tekrar ilaç başlandı