Kızlar sallamayı bıraktım 4 hafta oldu yanında uzanıyorum uyuyor ninni eşliğinde tabii böyle uyutan var mı ? İlerde bi sorun olur mu ? Mesela sürekli kokumu mu ister temas ediyor öyle uyuyor çoğunlukla, daha minicik kıyamıyorum da sık uyanmaya sebebiyet verir mi? Ayın 7sinde 8. Aya girecek