Benimde aynı 10 aylık olduk biz kilo kaybımiz da oldu bu süreçte gastroloji bölümüne götürdüm herseyine bakıldı EKG bile çektiler düşün cuma günü sonuçlarla beraber tekrar gidicem beslenme düzeni olusturucak prematüre doğan bir bebek annesiyle görüştüm aynı doktora götürmüş oda saatler çok önemliymiş beslenme aralıkları 4 saat olmaliymis o mama bile icmiyormus araya 4 saat koyunca içmeye başlamış