ela2103 evet benim bebeğim kışım doğdu, yaz bebeği farkı da vardır. Eğer doymuyorsa bile bunu çok dert etmeyin. İsterseniz makinayla sağım yapın. Eczanelerde hastane tipi sağım makinaları kiralanıyor. O emzirmeye yakın bir şeymiş. Siz sütünüz yetiyorsa bile yine de arttırmaya gidin derim. O zaman daha rahat hissedebilirsiniz. Beslenmenize dikkat etmeniz lazım. Siz de terliyorsunuzdur ve sıvı kaybı yaşıyorsanız da sütünüzü etkileyebilir.