Selhan canım benim 21 yaşında bir kızım var bebekken tek gözünde vardı masaj yaptık sürekli görümcem eşim ben elimiz yıkar masaj yapardık açıldı 9. Ayda , göz doktoru biZe 6. Aya kadar açılır sonra açılmaz hemen ameliyat yapalım dedi .sonra kendi çocuk doktorum izin vermedi 9. Aydada 1 yaşındada açılabilir siz masaja devam edin boşuna narkoz almasın dedi ,hakikatende 9. Ayda açıldı şükür