Benim bebeğim de 3. Ayında emmeyi bıraktı 13 aylık oldu hala sağıyorum bir süre sonra acı ve yara olmuyor hedef 24. Ay dayanabilirsem 😂 anne sütü aldığı sürece hastalıklara karşı direnci daha yüksek oluyor bu yüzden sabrediyorum. Tabi ki karar sizin durumunuzu bilemem, sağlıkla büyütün inşallah 🙏