Hanımlar merhaba benim bir önceki Spiralim kaydığı için bu gün onu çıkarıp başka taktılar ama ben adet olmuyorum şu an gecikmem var 10 gün kadar şu an az az kanama var leke gibi tuvalete gittikçe et parçası düşüyor gibi oluyo normal mi bilemedim şu an