Merhaba, oğlum 6 aylık olmak üzere. İştahı iyi bir bebektir ama 2-3 gündür azaldı daha kısa süre emiyor, mamasını biberonda bırakıyor bir kısmını gibi. Havalardan diye tahmin etmekle beraber benzer durumlar yaşayan var mı diye merak ettim :) Bir önlem vs almalı mıyım gelişimini etkilememesi için.