Merhaba ikiz 37hafta da doğum yaptım bebeklerin rutin kontrolleri nasıl ve ne aralıklarla yaptırdınız 3üncü ve 6ıncı günde doktora götürdük şükür bir sorun çıkmadı bundan sonra 40ı çıkana kadar getirmenize gerek yok bir sıkıntı olmazsa dedi sizler de nasıl olmuştun