Kızlar bebeğim 8 aylık bugün sabah ağlıyor diye doktora götürdüm kanı temiz çıktı boğzı kulağı normal dedi gönderdi ama şimdi ateşi 38 çıktı calpolle düşürdüm aynı zamandada 1 haftadır kabız lavmanla fittille yapıyoruz 4 dişi çıktı zaten yanlardada bi şişlik kızarma yok yinede yapabilirmi ateş