Minikpasam00 Meri-Mel benim oğlum bana ismimle sesleniyor anneme anne diyor :) önüne geçemezsin ama onun ihtiyacı olduğu kişi annesi er ya da geç çıkacak:)
Meri-Mel Simsimy Allah kolaylık versin inşallah işin gücün rast gitsin canım bu sıcakta inşallah güzelce yerlesin 😌
Usnac4559 Meri-Mel canım kız bebekler anneyle kendisini bir sayarmış ilk bağlandığı sevdiği kişi babası ve bakım veren ikinci kişi olurmuş normal bir durum diye biliyorum 3 yaştan sonra azalıyormuş bu durum
toffeenut Meri-Mel çünkü onlar senden daha esnek davranıyor. Çünkü onlarla geçirdiği vakit sınırlıyken sen kalıcısın. En sevdiğin yemeği her gün yiyor olsan başka sevdiğin bir yemeği gördüğünde onu zaten yarın da yerim diğerini yiyeyim demez misin?
toffeenut Meri-Mel bana da böyle söyleyenler oluyor, Allah razı olsun annemden o olmasa napardım diyorum. İyi niyetli olan amin diyor, kötü niyetli olan hırsından çatlıyor 😇