nanelisekerr_ ilk 40 gün neredeyse her gün dinlettim tv’de açtım evde yüksek sesle, sonrasında telefonda açtım, özellikle de Kabe imamı Mahir’den açıyorum çok güzel okuyor. Şimdi 10 aylık artık açıyorum desem yalan söylemiş olurum ama cumaları tv’den açmaya dikkat ediyorum gene de