Jessicaana Kızlar bebegim 3 aylık dışarısı çok sıcak ne giydirsem su içinde kalıyor zibinla çıkarsam üşür diyorum siz ne giydiriyorsunuz burda hava 40 derrce
refresher Jessicaana ben kısa kollu kısa tulum veya elbise veya şort-tişört, evde de sadece zıbın şeklinde giydiriyorum çünkü sıcak bir şehirde yaşıyorum
Berilsmom13 Jessicaana valla ben atlet ve şort giydirdim ama bugün ne var ne yok çıkartmıştı koşa koşa geldi anne bak soyundum diye 😂
dilberhala1 semakaya2525 Valla 4 5 gündür öyle sıcak var ki hiç giydirmedim hele bugün inanılmaz bir sıcak var hala kolsuz zıbınla duruyor