bebegiminbesigicamdan Yuzu disari donuk oturdugunda ruzgardan gunesten korumak icin ne kullanabilirim ozellikle gunesten tentesi insede yeterli olmuyor bazen ortu alsan cok sicak olur ici
Gulgok12 bebegiminbesigicamdan bende burada bekleyim . Pişman oldum gerçekten tek yönlü aldığım için . mecbur örtü örtüyorum şu an ama havalar çok ısındı artık örtmek istemiyorum