Kızlar devletteki dr.idrar testi istedi ama 3 gun suresi varya veremedik bende gittim pazar gunu özel klinikte yaptirdim lokosit pozitif geldi.yani enfeksiyon var sonucu dr.goturdum ben bu sonuca gore antibiyotik veremem belki içine bisey kacti vs.bu tarz bisey dedi tekrar test istedi sistemden hem idrar hem kültür bu ssabah verdik sonuç cikmis enfeksiyon yok anladigim kadariyla.nasıl oluyor?hangisi dogru.bebegimin çişide biraz sarı ama uzun zmandr böyle yeni degil 4 aydir yaklasık mamaya gectigimizden beri ayni zmanda hangi bezi kullanirsam kullanayim yaptigi an disari koku çıkıyor bezi açmadan.ateşi vs.çişi yaparken aglamasi yok.ay napcam ben