Esilaninannesi_ benim bebeğim 6 ay 15 günlük ek gıda+Anne sütü+mama şeklinde gidiyoruz. Ek gıdayla birlikte kaos oldu, sabah 9 da akşam 9 da ve gece 2 kez mama veriyorum tabi öncesinde emziriyorum. Gün içinde hep emziriyorum ve 1 ana 1 ara öğün veriyorum ek gıdayı ama miktarları çok yemiyor genelde. Mamayı da 60-90 cc içiyor. 120 cc bile içtiğini görmedim ben hiç