Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 5 aylık ve puset kullanıyoruz arabada da hala oto koltuğuna geçmedik. Ancak havalar ısındı bebeğim arabada poşette kafası çok terliyor. Klima da açıyoruz ama farketmiyor hiç… Bu durumu yaşayan var mı? Çözüm öneriniz var mıdır? Bir yere gidiyoruz ter içinde kalıyor pusetten çıkarmaya korkuyorum terinden dolayı…