HaticeeAli valla benim ki çok hareketli ama klempi hiçbir zarar gelmedi hatta dalgınlığıma geldi ve eliyle klempi tuttu zor bıraktırdım yine bişey olmadı sadece birkaç gün dikkat etmek gerekiyor o kadar beni en çok zorlayan sünnet de değildi klemp çıkarken çok ağlamıştı orda içim gitti en zor an oydu sünnette de ağladı ama canı yandığından değil tuttuğumuz için yatmayı sevmediği için eve geldik uyuşukluk geçince 1 saat çok ağladı sonra normal hayatımıza donduk gece de ağlamadı . Dediğim gibi klemp daha zordu benim için ama atlattık çok şükür darısı başınıza