Sevgili deneyimli anneler
Bebeğim 1 aylık evim gündüzleri 28-30 derece. İçine atlet üzerine uzun kollu body ve uzun pijama giydiriyorum fakat cocugum bunalıyor. Biraz büyük olsa sadece zıbınla bırakılacak hava ama 1 aylık oldugu icin zıbın giydirirsem üsür diye korkuyorum… 1 aylık bebekler yazın nasıl giyilir? Sizler nasıl giydiriyorsunuz lütfen yardımcı olur musunuz