Merhaba. Beko’nun BM4044 modelini 2 senedir kullanıyorum. Çok memnunum. Tabakları üzerinde yemek artıkları varsa onları peçete ile alıp o şekilde koyuyorum ve tertemiz çıkarıyor. Bulaşıkları dizerken sudan geçirmeye gerek bile yok. Tertemiz çıkıyor. Ben makineyi ortalama 2-3 günde bir çalıştırırım. Bazen tabakta kalan yağ lekeleri yapışıyor. Onu bile tertemiz çıkarıyor hiçbir zaman kirli bir bulaşık çıkarmadı.