Esinim Kızlar bebeğinize gaz için ne yapıyorsunuz ? Ben damla falan kullanıyorum ama pek bi işe yaramıyo gibi ?
Zeynos Esinim daha dün gittik doktor a gece 4 e kadar oradaydık doktor biogai verdi düzelir dedi zamanla tam geçmez şimdilik
aselin_annesi Esinim vicol kullanıyorum kendim sade soda içiyorum kızımı dizlerime yüz üstü yatırıp sırtını sıvazlıyorum poposunun hafif üstüne pat pat yapıyorum biz böyle rahatlıyoruz çok şükür rahatız
EsmaTugra Hiçbir şey 😞 özellikle son 1 haftadır gece uykuları bile bozuldu gazdan. Damla işe yaramıyor bi yerine ateş değmiş gibi ağlıyor etinden et kopuyor sanki. Hareket vs hiçbiri bir işe yaramadı. Dr normal çekceksin diyor. Geçeceği zamanı merakla bekliyorum
Meryemdeveci [bilinmeyen] gazı nı bittigini nasıl anladınız benim oğlum 4 aylik oldu cok gazli bır bebekte degil hala kunlanıyoruz artık kunlanmasam diyorum ama ya gazı olursa diyede tereddüt ediyorum
Mertcikannesi Esinim benim bebeğim de gazlı. Maflor ve mommys bliss gripe water kullanıyorum şu an. İyi gibi. Daha önce sap simplex kullandım biraz iyi gelmişti. nurse Harvey’s de kullandim etki etmedi pek.
Seydaalp Ben biraz nane ve biraz kimyonu kaynatıp verdim bi kaç ay geceleri de yatmadan Önce gaz damlasını damlattım . Bunun yanında sadece çocuğa değil kendimde içtim. Kiraz çekirdeği aldım uyuduğu zaman ısıtıp hemen karnına koydum baya etki ediyordu tavsiye ederim .
Zeynos [bilinmeyen] hangisini önerirsiniz yanın da şu an evde zinco var ama ikisi birlikte kullanılır mi