Hanımlar kızım 3 ay 8 günlük. Sütüm az olduğu için misal 60 cc süt veriyorsam 60 cc ya da 90 cc mama veriyorum. Önceden kusması pek olmazdı çünkü sütüm az olduğundan heralde tıka basa doymuyordu. Şimdi de malum hareketli zamanları yattığı yerde bacaklarını falan zıplatıyor sık sık kusuyor ama böyle az az normal mi?