Sunam babyboy_35 kız ne kadar erken o kadar iyi bide hemen iyileşiyor bende hep korkar ağlardım ama öyle de korkulacak bişey değilmiş
egekulk babyboy_35 hiç iptal etme yaptır gitsin bende tam o ayında yaptırdım kısa bir sürede iyileşti 3 gün bi sancısı oldu oda sargıyı çıkarınca sonra hemen toparladı iyice hareketlenince daha zor oluyor hele yaz geldi daha kolay olur altını aç havadar havadar çabucak toparlar
golge2 Bizde 2 aykıkken yaptırdık o kadar rahat geçti ki anlatamam. Bende senim gibiydim bi gece öncesi uyuyamadım hatta ama boşunaymış hiç bişey anlamadı çok keyifli geçti
egekulk babyboy_35 Allahın izniyle toparlar bende kendimi çok korkutmuştum ama şimdi bakınca hiç pişman değilim iyiki yaptırmışım hemen diyorum
Egeninannesi_11 babyboy_35 yarın bizimki de olucak kb ama merak ettim siz nerde oturuyorsunuz biz Ankara pursaklarda yaptırıcaz da