eda2402 Kızlar bebeğim 15 aylık bi aydır yürüyor ama bazen parmak uçlarına basıyor bazen birini basıyor düzeltmedi bu durumu yaşayan var mı doktora gitmeyi düşündüm normal mi sizce ??
gecekusu_- eda2402 benim kızımda 15 aylık kızımda bazen parmak ucuna basarak yürüyor yorumlara baktım da çoğunluk böyle herhalde inşallah kötü bir şey değildir
eda2402 KLORAK bizimki de öyle başta oyun yapıyordur diye düşündüm ama düzeltmedi daha da sık yapmaya başladı anlam veremedim
KLORAK eda2402 benim koz kısa süredir yapıyor ama alışkanlık kalabilir tabi ki 🤷🏼♀️ siz neyden şüpheleniyorsunuz? POST YUKARI