inciperininannesi 90 60 90 denilen ölçü çok zor değil mi ya uzun boylular özellikle (170 cm üstü) arkadaşlar yazarsa sevinirim bel ölçünüz nedir benimki 62 cm Türkiye ortalaması da 60 mış bakalım kimler ortalama altı ve üstü ben elendim 😄
KLORAK inciperininannesi benim de 61 mil şimdi ölçtüm eskiden 80 60 90 dı doğumdan sonra 85 olmuş 🤷🏼♀️
ppzeynep inciperininannesi Belim 68 cm ama kendim çöp gibi zayıfım. Bir mm.bile göbeğim yok. Karnım sırtıma yapışıyor. Yine de kalın belliyim.
lohusaserbeti Türkiye avrupadaki en obez ülkeymiş bel ortalamasının 60 olması imkansız ben 55 kiloyken belim 62ydi şimdi 82 olmuştur 😃
inciperininannesi lohusaserbeti nasıl ortalama 60 oluyor kız o zaman bana da yengem söyledi spor yapalım vs diye konu geçti de
inciperininannesi ppzeynep Şaşırdım boyunuz kaç ben de çok ince belli sayılmam çünkü her yerim ince kalçam yok göğüs yok yani bel 62 ama incecik duramıyor benim bedenimdeki birinin 58 falan olmalıydı sanırım ince belli bardak gibi durabilmem için :/
kanalize inciperininannesi gerçekten güzel fiziği olan kadın yok denecek kadar az herkes bi salmış bence de ortalama 60’dan yukarıdır
inciperininannesi kanalize evet ya gerçekten güzel bir fizik için de çalışmak gerekiyor ince bel istiyorsak egzersiz yapacaz taş gibi popo istiyorsak oturmayacaz malesef ben tembelim kendi adıma 😄