Minnokkunannesi Ay aşımızı olduk. Banyo yaptırmak istiyorum sıcak çünkü rahatlasın. Hemşire iki gün yaptırma dedi ama internette 2. Ay hariç yaptırılır yazıyor bilgisi olan var mı
Mrvak Minnokkunannesi yaptırabilirsiniz sadece 2. Aydaki bcg aşısı canlı aşı olduğu için önerilmiyor onun haricinde yapabilir ☺️
mombarbie_ Minnokkunannesi 1.ay asisinda banyo yaptırılmaz denildiğini hiç duymadım 2.ay aşısı için böyle bir kural var