Artık tam desteksiz yürümeye başlamıştı yavrum benim. Dün gece baya huysuzlandı bende aldım salona geçtim gece üçte. Açtır diye yemek hazırladım. Yedirirken hep kalkmak istedi en son kalktı ve koşmaya başladı ben kalkamadan düştü ve bileğini burktu😭😭 baya ağladı bişeylerle oyaladım sustu. Mutfağa geçmek için elinden tuttum bi baktım yürüyemiyor. Sol ayağı burkuluyor sürekli ama ayağa kalkarken hiç ağlamıyor. Sadece yürümeye çalışırken ayağı burkuluyordu. Hemen hastaneye götürdüm flimi çekildi ve çatlak olduğu çıktı😓oğluma baktıkça ağlıyorum. Keşke benim ayağım kırılsaydı diyorum ama yavruma bir zarar gelmeseydi. 10 gün sonra getirin bakıcaz dediler iyileşirse çıkarıcaklar alçıyı. Ne yapabilirim daha çabuk iyileştirmek için lütfen yardım edin. Sürekli ayağa kalkıyor ve yürümek istiyor. İzin vermiyorum zarar gelir diye. Hep kucağımda sabahtan beri. Ayağa kalkması iyileşmesini engellermi doktora hiçbişey soramadım ağlamaktan. Şimdi aklıma geliyor. Daha 1 yaşında okadar üzgünümki bebeğim küçücük bedeniyle o alçıyı taşıdığı için. Lütfen bebeğinizi asla biryerlerde paylaşmayın. Yemine ederim 2 gün önce parkta yürürken çektim paylaştım ogünden beri bebeğim çok huzursuzdu. En son bu olayı yaşayana kadar😭