Woman35 benim oğlum hep çok terleyen bir çocuktu. 3 yaşında hâlâ çok terler yaz kış. Genetik yani(babası da öyle çok terler) herhangi bir sorunu yok çok şükür. Terlemeden dolayı da hiç hasta olmadı. Endişe etmeyin birşey olmuyor. Olabildiğince ince giydirin , havalar birden kaynadı resmen hepimiz mahvolduk 🥲