Oğlum 50 günlük, prematüre doğdu 33+5. Bende çok sordum burada nasıl giydireyim diye. Ev 25 derece, kısa kollu giydiriyorum öğlen altını çıkarıyorum sadece kısa kollu zıbınla duruyor. Akşam altına uzun bir şey giydiriyorum. Kısa kollu ile uyutuyorum ama.