ednurr77 Kızlar oğlum 10 günlük 24 mayısta 35 haftalikken acil sezeryn oldum ev 24- derece ve üzeri olduğunda nasıl giydirmeliyim ve akşam üzeri yatmadan çok taktım
alisinanneesi ednurr77 ince bir tulum ya da zıbınla kalması yeterli olur demişti doktorumuz hatta gerekirse üşüsün ama terlemesin bebek için ortam sıcaklığı ve ateşle aynı sonuçları doğurur demişti
DevosMom ednurr77 bizim evimiz 26 derece üstü sadece zıbın giydiriyorum ben, ama siz üzerine ince bir müslim tulum daha giydirebilirsiniz