Kaansmomm Merhaba anneler. Tuvalet eğitimindeyiz çiş okey ama kakayı hala altına yapıyor. Yarın da denize götürcem ne giydirmeliyim? Mayo bez mi yoksa sadece mayosunu mu? Lütfen bir.fikir.verin
pasaklisinkukuli Kaansmomm kaka saatine denk geliyorsa mayo bez tabiki denizden kaka temizlemek istemezsiniz
eflin_bebe Kaansmomm yok denizden çıkınca cıkarırsınız kaç gundur eğitim veriyorsunuz uzamanlar eğitim sürecinde bir kaç gun evden cıkılmaması tarafında
Kadifemsii Kaansmomm yok düşünmez anlar denize girildiğinde giydirildiğini denizden çıkınca çıkaracaksınız
Kaansmomm eflin_bebe baya geçti bizim bir ay oldu. Eğitim dememin sebebi hala kaka problemini çözememiş olmamız 🤦🏻♀️