SweetMom__ Kışın doğum yaptm iyiki diyorum kış bebesiyim yaz bize göre değil🙃 ha şuracukta eriyürim klima alacam veya soğutucu kendimiz için değil yavrumuz için yoksa bu hava çekilmez havada uçan sinek bile göremiyorum nereye bayıldıysalar😂😂
araspoyraz SweetMom__ iki oğlum da yaz bebesi yaz mevsimini çok severim. İlk oğlum Haziran 9 ikinci oğlum Ağustos 9 da doğdu
pasaklisinkukuli SweetMom__ sonbahar dogdu ben yaz insanıyım ama bebrkler sonbaharda dogunca iyi oluyo yaza büyümüş oluyorlar
SweetMom__ araspoyraz ya bizde 9 aralık kar yağıyordu azda olsa ama kışın en güzel haliydi normal de ben adanalıyım sıcağa alışığım ama artık sevmiyorum tek sevdiğim plaj kum deniz tatil
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Kocamdaaakocammm Ben de aynısını yazmaya gelmiştim:))) tesadüfün böylesi🤩
Defnemmm1 SweetMom__ temmuz sıcağında doğum yaptım ama ful klima çalıştırdım yoksa yanardı kızımda alıştı artık o da klimasız duramıyor 😄
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala SweetMom__ havada uçan Sinek bile görmüyor musun🙄 akşam da mı görmüyorsun🤔 Biz gündüz sıcaktan akşam sinekten durabildiğimiz yok:((🥵😐
ZeydsMom SweetMom__ kış . Biz ailecek kışda doğduk 😄 esim ve bebegim aralık ben ocak. 😄 Sıcağa hiç tahammülüm yok. Esim hep sicagi seviyorum derdi ben de sen nasil sıcak seversin ya kış dogumlusun o kadar de de simdi sicagi sevmiyor kış gelsin diyor oda 🤣