Benim kizim gecen sene temmuzda dogdu. Tek bir zibin ile gecirdik tum yazi , ne sapka ne corap hic birini giydirmedim cok sicakti cunku. Üşür diyenleri hic dinlemeyin. Cok sukur usumedi de hastada olmadi. Sicrama yapiyor uyurken diyede cok ince tulbentlerle kundak yaptim. Cunku muslin kundaklarimiz bile kalin geliyordu.