idilgokce Merhabalar. 3 buçuk aylik bebegim var elleri sürekli ağzında uyurken de sanki kaşınıyor da kasıyor gibi emiyor normal midir acaba? Bu aylarda her bebekte olur mu ?
etuerk idilgokce evet dişler dipten oluşmaya başladı için kaşınıyor yavaş yavaş salla akıtmaya da başlar ama ne zaman gelir belli olmaz
Atesmomm idilgokce elinizi temızce yıkayıp masaj yapın demişti doktor ama eller ne kadar hıjyenık bende bilmiyorum benım bebegımde 3 buçuk aylık
etuerk idilgokce maalesef bu dönem de bişey yapılmıyor hasta olmayacağını düşündürseniz sıcak havalarda diş kaşıyıcıyı buzlukta biraz soğutup verebilirsiniz