Bence tarifleri kürü çok faydalı. 1 yaşında bebeğim her hasta olduğunda emzirme kampı satımsak yutma vs. Sonra ateşi bile olmadan burun akıntısı ile geçiyor. Hiç antibiyotik kullanmadık. Ana sayfası sürekli takip edin olay sadece sarımsak değil beslenme düzeni oluşturmak bağırsaklaır beslemek. Orada gördüğüm sebzeleri pişiriyorum veriyorum bebeğime. İnallah bağışıklığı da güçlüdür maşallah diyelim. Aşılardan sonra da hiç ateşi olmuyor