Selam güzel anneler. Kızım 10 aylık 3 gündür düşmüyor ateşi 4 defa hastaneye gittik geldik serum taktılar dönüşümlü ilac veriyorum en fazla 3.7 filan düşürüyordu bugün yine yüksek çıkınca hastaneye geldik yatışımız yapıldı. Enfeksiyonu 9 ufak da bir kulak enfeksiyonu varmış ama bunlar 40 a kadar ateş yapar mı ki bana anlamsız geliyor neyi var kızımın bilmiyorum. Dua istiyorum sizden lütfen Mihra adına dua eder misiniz 🌷