Birdunyabircennetannesi usenmedimyaptimbirvelet Korona oldu 2 kere rotavirüs oldu İnfluenza oldu Sürekli ateşli hastalık 41 derece ateş gördük Sayayım mı bacım😅 Erken doğduğu için mi bilmiyorum hemen hastalanıyor yahu sakınmıyorum da Hatta kızıyorlar bana biraz sakın diye ama yok yani en doğrusu bu bence sakınmamak Tabiki Rabbim kötü hastalıktan korusun ama böyle böyle büyüyecekler Hiç evden çıkarmasam da olacak hasta çıkarsam da
usenmedimyaptimbirvelet Birdunyabircennetannesi oyyy çok geçmiş olsun kıyamam hem anneye hem de çocuğa çok zor keşke hiçbiri hastalanmasa
hattice22 usenmedimyaptimbirvelet Birdunyabircennetannesi ama elimde değil çok sakınıyorum o duyguya engel olunmuyor
Birdunyabircennetannesi hattice22 Evde de dursanız çocuğunuz hasta olacak Bu kadar sakınmanız doğru değil engel olmanız lazım Çocuğunuzun sosyalleşmeye ihtiyacı var
hattice22 Birdunyabircennetannesi hayır bir de gittiğin yerde herkesin elinde sen mutfak topla sofra götür getir çay hizmet et çocuk senden mahrum kalıyor gibi geliyor sanki onu aksatıyormuşum gibi üzülüyorum gitmek istemiyorum o yüzden
Birdunyabircennetannesi hattice22 Yani iş yaptırmak çok saçma tabiki haklısınız Ama bir yere gidince bırakın başkalarının kucağında olsun sizde dinlenin Yani dediğim gibi sosyalleşmesi önemli farklı insanlar görmesi önemli Oğlum 3 yaşında mesela küçüklüğünden beri annemlere bırakırım bazen Dışarı çıkarım kısa süreli Bunu yapınca kötü anne olunmuyor canım sende insansın dinlenmen lazım 7/24 çocuğunla vakit geçirmek yorar yani
Elfmom1234 Kızım 5 aylık oldu asla baska evde durmuyor sanki iğneliyorlar kızı çığlık çığlığa aglıyor ta ki evden cıkana kadar nasıl alştırıcam hiç bilmiyorum :( dogdugundan beri hep dısarı cıkartıyorum, dısarda duruyor ama baskasının evinde durmuyor