Gebelik düşünüyorum ve ne kadar kafaya takmayacağım diye şartlansamda içim bir tuhaf oluyor her seferinde adet yaklaştıkça Karnım sıkılıyor içim güpür güpür ediyor. Siz nasıl baş ediyorsunuz bu heyecan bu stresle ? Günler geçmiyo sanki bide olmazsa diye insan umutsuzluğa kapılıyor yada gebeysem diye heyecan oluyor erken test yapma girişimine yöneliyo hemen insan 🙂 offf🙃