ogretmenanne06_ darısı bize insallah.. Cok korkuyorum ve agliyorum psikolojim berbat oldu.. Bir umut yaziyorum benim durumumu yaşamış ve pozitif sonuç alanlarla.. Ne yaptıysam korkularım geçmiyor nette okudugum olumsuz şeyler mahvetti beni, bitik durumdayim.. Bebegime bir sey olur dusuncesi beni öldürüyor😥 Tesekkur ederim cevapladiginiz icin , nolur bizim icinde dua edin😓