lavabotuvar Doğum yaptım. Annemlerde kaldım bir ay. Annem o bir ay boyunca uçukluydu. Öpmemesi gerektiğini biliyordu ama arada dalgınlıkla bacaklarını, kollarını öptüğü olmuştu. Bizde bir sorun olmadı. Sizde de olmaz umarım. Ayrıca annem kendimi bildim bileli sık sık uçuk çıkaran biridir. Ne kardeşimde ne bende ne babamda uçuk çıkmaz. Uçuk herkesin vücuduna bir şekilde girer ama herkeste belirti vermez. Grip gibi damlacık yoluyla havadan bile bulaşabilirmiş.