Kızlar merhaba ben korunmasız birliktelik yaşadık eşimle aynı gün ilaç aldım ertesi gün hapı o gün çok yüksekmiş doğurganlık seviyesi daha sonra 6 gün sonra düşük gebe kalma günüm de tekrar birlikte olduk korunmasız ama ilaç falan kullanmadım o gün adetim 3 gün gecikti sabah test yaptım ilk çizgi çıkmadı negatifti şimdi aklıma düştü bir bakayım dedim çift çizgi sizce orta düşük gebe kalma ihtimalinde hamile kalmış olabilir miyim