Laydaren demirtug Ben de ikeacıyım. Mis gibi gerçekten. Tatile vs giderken de yanımda götürdüm. Pikniğe giderken de götürdüm. Çok yer de kaplamıyor. Ama trendyoldan falan almayın, mümkünse direk mağazasından alın. Kargo ücreti vs çok çıkarıyor ikea:
Begm_i demirtug ben elele olanı kullanıyorum kendi minderi var tepsisi çıkartılabiliyor ve küçük bacakları da var daha küçük sandalye olarak kullanılabiliyor
Marianne demirtug joie en iyisi bence. Hiç sallanmıyor, salonda koyup arada mutfağa rahat gidebiliyorsunuz bir şeyler almak için yada yemek yaparken mutfakta oturtursunuz sizi izler.
azrasmommm İkea antilop kullanıyorum çok memnunum. Hem hafif temizlemesi kolay ve sökmesi de kolay. Pikniğe falan giderken söküp yanımda götürüyorum ve küçük olduğu için evde de yer kaplamıyor
htcysf azrasmommm +1 bizde ikea antilop kullanıyoruz bence de kullanımı çok pratik altına ayaklık aldım içine de minder çok rahat kullanıyoruz kahvaltı sonrasında da çok kirlendiğinde banyoda yıkıyorum hemen kullanımı çok pratik
azrasmommm htcysf evet ben de minder ve ayaklık aldım. Hiç yıkamaya gerek kalmadı silmesi de kolay leke tutmuyor
ahsengunesveannesi Begm_i memnun musunuz? Bende Elele markasını düşünüyorum.Bebek arabasını ordan almıştım çok memnun kaldım
Begm_i ahsengunesveannesi çok memnunum, sallanan beşiğinden ve vakumlu oturağından da aldım onlar da iyiydi 🌸
rozeriin demirtug kiwi koala biraz büyük ama her yere götürebiliyorum parçalanmadan katlanabilir çokta memnunum klasik beyazlarda her zaman bi düşme riski var bu model de biraz zor o yüzden bu modeli seçtim