Ballinin_annesi Bebeğim 5 aylık dün alerji mamasına geçtik sadece mama alıyor bugün kına yeşili kaka yapmış normal midir
azrasmommm Ballinin_annesi normal canım. Benim bebeğimin de o renkti üşüttü falam sanmıştım doktora götürdüm normal dedi
ferideakdkdkf Ballinin_annesi ya Benimkide 6bucuk aylık bizde alerji mamasına geçtik böyle yeşil sümüklü birşey değil mi