Kızlar doktor öyle bir şey dedi var mı bu durumu yaşayan
Busss123 canim naptiniz. Duzeldi mi? Bizin bebegin de t4 yuksek cikti
Kızım 9 aylık tsh 30 a yükselince ilaç başladık doğumdan 2 hafta sonra flan başladık biz